10. 8. 2017
Nedávno jsem v kavárně pozorovala maminku s malou, sotva tříletou holčičkou, která zrovna podstupovala hodinu angličtiny. Zdálo se mi, že nešťastní byli všichni. Dítě, které by cokoli jiného dělalo raději než spořádaně opakovat cizí slovíčka a fráze. Učitelka angličtiny, možná studentka, která si přivydělávala doučováním. A nakonec zřejmě i matka, která se tak úpěnlivě snažila poskytnout dítěti co nejlepší „startovní podmínky“. Ale je kurz cizího jazyka opravdu to nejlepší? Co se děti ke svému zdravému vývoji skutečně potřebují naučit?
Asi každý zná takové rodiče: se svými dětmi běhají z jednoho kroužku na druhý s touhou objevit v nich skryté potenciály a talenty. Nechápejte mne prosím špatně – nemám vůbec nic proti tomu, aby se rodiče snažili dávat dítěti to nejlepší, pokud na to mají podmínky a prostředky. Problém je spíše v tom, že děti jsou často přehnaně zatěžovány.
Pokračovat ve čtení
Odemknout článek e-mailem
zdarma pouze tento článek.
Skvělé, článek je odemčen.
Odkaz jsme vám poslali na e-mail.
Odemknout celý web
od 104 Kč měsíčně
Přihlásit se
už mám předplatné