Foto: Thinkstock.com

Marketingové podpásovky

Naučte se tři nové chvaty pro každodenní souboj s obchodními řetězci.

Nela G. Wurmová

Nela G. Wurmová
Psycholožka

13. 3. 2012

Většina lidí si myslí, že na ně reklamní triky a přesvědčovací metody prodejců neplatí. Že oni se manipulovat nenechají. Bohužel prodejcům často stačí pár jednoduchých metod, kterými nás mohou přimět, abychom sebou manipulovali sami.

V dnešní době není problém něco vyrobit, ale spíš to pak prodat. Většina z nás má doma tisíc věcí, bez kterých by se vlastně docela dobře obešla a které nakonec stejně skončí někde u popelnice. Celé to pak odnese životní prostředí. Jak to udělat, aby člověk dokázal koupit skutečně jen to, co chce a potřebuje?

Články k poslechu

Paradox velkých vztahů

Hluboké vztahy drží pohromadě maličkosti. Ptejte se na banality. Mluvte o drobnostech.

10 min

Původ prázdnoty

Odkud pramení, jaký je její smysl a jak s ní můžeme naložit?

9 min

Vyroste vnitřní dítě?

Naše zranitelné já si říká o pozornost podle toho, co právě prožíváme.

11 min

Bojím se znovu uvěřit

Rozchod, zrada, konec přátelství, nesplněné přání… Jak nezůstat ve stínu ztráty?

9 min

Když vina překáží

Někdy si dáváme za vinu i věci, za které nemůžeme. Proč to děláme a kudy …

42 min

13. 3. 2012

Načítá se...
Načítá se...
Načítá se...

Nejlépe hodnocené články

Nastavení soukromí

Můžeme povolit některé další služby pro analýzu návštěvnosti? Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat.

Více informací.