13. 10. 2017
                                    
                                 
                            
                         
                    
                    
                 
                
                    
                        
                    
                    
    
        Problémy moderních lidí se stále častěji dávají do souvislosti s jejich odtržením od přírody. Ve chvíli, kdy si některé děti myslí, že se mléko vyrábí stejně jako Coca-Cola, a nespojí si vejce se slepicí a maso s živým tvorem, je něco v nepořádku. Protože pokud něco neznám a nevážím si toho, nemohu z toho čerpat energii ani se o to starat.
    
    
        
            
                Nečekejte žádné hluboké psychologické úvahy vypodložené statistikami a zahraničními výzkumy. Berte to jako povzdechnutí starší, trochu praštěné osoby, která vozí trávu vypletou ze záhonků na chalupě do města, kde těmito drny osazuje lysiny na trávníku před domem. Povzdechnutí o tom, že přírodu potřebujeme a měli bychom ji chránit. O tom, jak to udělat, abychom s ní znovu navázali kontakt a abychom k tomu vychovali i děti.
             
        
    
    
        
            
                
                
                    
                        
                        
                        
                            
                            Odemknout celý web
                            
                            od 104 Kč měsíčně
                        
                        
                            
                                
                                Přihlásit se
                                už mám předplatné
                            
                        
                        
                            
                                
                                Odebírat newsletter
                                zdarma hlavní myšlenky z nových článků
                             
                            
                                
                            
                         
                        
                            
                            Odesláno, díky!
                            newsletter posíláme jednou týdně