Poradna
Foto: Shutterstock.com
odemčené
Vztah s bezohlednou nymfomankou: Sex je odrazem vašeho soužití.
Dobrý den. Mám vážnou známost asi 11 měsíců a máme zásadní nesoulad v sexu. Partnerka je m…
Leona Rajdlová Dyrehauge
Poradnu zveřejňujeme bez audio verze.
27. 9. 2012
Dobrý den.
Mám vážnou známost asi 11 měsíců a máme zásadní nesoulad v sexu. Partnerka je multiorgastická nymfomanka. Zpočátku našeho vztahu trvala soulož 2 až 6 hodin. Pochopitelně k mému naprostému vyčerpání. Navíc po mně vyžadovala nejvíce polohu na koníčka, kdy měla orgasmus i 52× za sebou.
Snažím se ji uspokojit a vydržím dost, ale rád bych z toho něco měl i já. Mě soulož nijak zvláště neuspokojuje, orgasmu dosáhnu jen při orálním uspokojení. Partnerka to však odmítá. Navíc mám potíž v tom, že silného citového vyvrcholení dosáhnu pouze při ejekulaci do partnerčiných úst. A to je opravdu problém.
Potíž je natolik vážná, že prostě jednou za dva týdny se trochu přemůže a pokusí se o orální sex, ale způsobem, kdy je evidentní, že má k tomu odpor – například udělá několik pohybů a půl hodiny mi vypráví o tom, že něco zapomněla v lednici a že se to zkazilo. Po mém upozornění pokračuje dvě minuty a situace se opakuje. A tak to trvalo čtyři hodiny, až jsem se zvedl a odešel pryč.
Náladu, jakou jsem měl, si neumíte představit. A tak je to pořád dokola. Mluvíme o tom pořád dokola. Slíbí, že se bude snažit, já tomu rád uvěřím a situace se pořád opakuje. Včera po asi hodině něžného laskání ústy a jazykem jsem si přál orál. Tak prý ne, ale že to zkusí rukou. Po asi minutě při té činnosti usnula. Docela mě to srazilo duševně na kolena.
Krátce řečeno, já se partnerce věnuji hodinu něžně a se vší láskou a na oplátku dostanu ledovou sprchu.
Miloslav

Názor odborníka
Dobrý den, Miloslave,
upřímně musím říct, že vlastně nevím, na co se ptáte. Hned ze začátku píšete, že máte s partnerkou zásadní nesoulad v sexu, s tím naprosto souhlasím. Ja jsem bohužel naprosto přesvědčená o tom, že sex je v partnerství takovým zrcadlem toho, jak na tom opravdu celý vztah je.
A tak jestli se ptáte, co máte dělat, možná byste prostě měl jít o dům dál. Uvědomuji si, že vás ani vaši partnerku neznám a že to takhle napsané může znít dost krutě, ale možná ještě krutější je být s někým, komu na mě nezáleží, kdo se mnou nechce být blízko.
Zkuste si více všimnout toho, jaký pocit ve vás vaše partnerka při sexu vyvolává a zařiďte se podle toho.
Držím vám pěsti, abyste si uvědomil svoji cenu a vyladil svůj život.
Leona Dyrehauge