15. 2. 2021
Být rodičem ve 21. století je perfektní v tom, že se na rozdíl od předchozích generací snadno dostaneme k potřebným informacím. K jakémukoliv tématu, které vás zajímá, navíc najdete na Facebooku podpůrnou skupinu. Horší už je, že ne vždy jsou ty skupiny opravdu podpůrné, že je opravdu těžké si od těch informací dát taky někdy pauzu a že v tom, co je pro dítě správné, si často protiřečí. Ve všech těch informacích, metodách a technikách z reklamy i diskuzních skupin je ve výsledku docela jednoduché ztratit svoje vlastní dítě i sebe sama.
Internet podle vašeho vyhledávání ví, že čekáte miminko, že se právě narodilo, že má tři roky. A bude vám servírovat „relevantní obsah“ – ať už o něj stojíte, nebo ne. Začíná to už v těhotenství. Pokud žena důsledně nehledá všechny informace v anonymním okně, Google, Youtube i Facebook podle jejího vyhledávání spolehlivě zjistí, že čeká dítě. A to obvykle ještě dřív, než se to dozví její rodina. A pomalu jí začne servírovat reklamy na kojící a nosící módu, zavinovačky, hrazdičky.
Tento článek si mohou přečíst jen naši předplatitelé.
Chcete-li pokračovat ve čtení a otevřít si přístup k veškerému obsahu Psychologie.cz, pořiďte si předplatné.
Chci předplatné