Foto: Thinkstock.com

Zákazník vrací úder

Prodejci se učí, jak vás oblafnout. Vy se můžete naučit, jak jim odolat.

Nela G. Wurmová

Nela G. Wurmová
Psycholožka

15. 2. 2012

Obchodníci mají své metody. Donutí nás koupit i to, co vlastně nechceme, za zbytečně vysokou cenu. A co hůř - my si nakonec myslíme, jaký to byl výhodný nákup.

Nikomu se nechce kupovat věci, které vlastně nepotřebuje. Nikomu se nechce utrácet zbytečně mnoho peněz. A nikdo nemá rád, když se nechá reklamním trikem přimět ke koupi nějaké předražené zbytečnosti, která pár let jen zabírá místo v bytě, než ji konečně někdo vyhodí. A přesto často podléháme a z obchodu vyjíždíme s plným vozíkem, přestože jsme vyrazili jen pro máslo a rohlíky. Čím to je?

Články k poslechu

Kde žije trauma

Proč si traumatické zážitky nepamatujeme, ale naše tělo ano?

14 min

Jemná vzpoura

Jak z péče o sebe nedělat další bič? Naučte se nepodléhat vnitřnímu tlaku.

6 min

Jak proměnit hádky v rozhovory

Tři jednoduché principy zlepší vaši komunikaci – doma i v práci.

11 min

Tanec mezi láskou a touhou

Z čeho se rodí přitažlivost a jak ji znovu vnést do vztahu?

11 min

Na tělo

Doteky nelžou. Při fyzickém kontaktu vycítíme neupřímnost dřív než ze slov.

7 min

15. 2. 2012

Načítá se...
Načítá se...
Načítá se...

Nejlépe hodnocené články

Nastavení soukromí

Můžeme povolit některé další služby pro analýzu návštěvnosti? Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat.

Více informací.