Foto: Thinkstock.com

Zákazník vrací úder

Prodejci se učí, jak vás oblafnout. Vy se můžete naučit, jak jim odolat.

Nela G. Wurmová

Nela G. Wurmová
Psycholožka

15. 2. 2012

Obchodníci mají své metody. Donutí nás koupit i to, co vlastně nechceme, za zbytečně vysokou cenu. A co hůř - my si nakonec myslíme, jaký to byl výhodný nákup.

Nikomu se nechce kupovat věci, které vlastně nepotřebuje. Nikomu se nechce utrácet zbytečně mnoho peněz. A nikdo nemá rád, když se nechá reklamním trikem přimět ke koupi nějaké předražené zbytečnosti, která pár let jen zabírá místo v bytě, než ji konečně někdo vyhodí. A přesto často podléháme a z obchodu vyjíždíme s plným vozíkem, přestože jsme vyrazili jen pro máslo a rohlíky. Čím to je?

Odemknout celý web

od 104 Kč měsíčně

Články k poslechu

Trny na duši

Šťastná a naplněná přítomnost nemůže existovat bez přijetí bolestné minulosti.

10 min

Boj za spravedlnost

Nemáme tak velkou moc, abychom sami všechno napravili. Co můžeme?

11 min

Jak zvládnout hněv

Co stojí za nepřiměřenými reakcemi? Na povrch se derou nezpracované emoce.

9 min

Ukradený život

Vzala mi muže, teď tráví čas i s mými dětmi. Žije můj život a já …

17 min

Protivné zvuky

Ostatní jsou v klidu, vy šílíte. Je problém jenom ve vaší hlavě?

14 min

15. 2. 2012

Načítá se...
Načítá se...
Načítá se...

Nejlépe hodnocené články

Nastavení soukromí

Můžeme povolit některé další služby pro analýzu návštěvnosti? Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat.

Více informací.