Foto: Thinkstock.com

Zákazník vrací úder

Prodejci se učí, jak vás oblafnout. Vy se můžete naučit, jak jim odolat.

Nela G. Wurmová

Nela G. Wurmová
Psycholožka

15. 2. 2012

Obchodníci mají své metody. Donutí nás koupit i to, co vlastně nechceme, za zbytečně vysokou cenu. A co hůř - my si nakonec myslíme, jaký to byl výhodný nákup.

Nikomu se nechce kupovat věci, které vlastně nepotřebuje. Nikomu se nechce utrácet zbytečně mnoho peněz. A nikdo nemá rád, když se nechá reklamním trikem přimět ke koupi nějaké předražené zbytečnosti, která pár let jen zabírá místo v bytě, než ji konečně někdo vyhodí. A přesto často podléháme a z obchodu vyjíždíme s plným vozíkem, přestože jsme vyrazili jen pro máslo a rohlíky. Čím to je?

Odemknout celý web

od 104 Kč měsíčně

Články k poslechu

Vztahové iluze

Pomalu vám dochází, že ten vztah nikdy nebyl opravdový. Tak proč konec tolik bolí?

12 min

Rodinná harmonie

Nejlépe zní vztahy tehdy, když si navzájem nasloucháme, ale každý se drží svého partu.

7 min

Kterou terapii?

V jednotlivých fázích mé cesty mi pomohla pokaždé jiná terapie.

14 min

Digitální já

Zrcadlo, řekni mi, kdo je tady nejkrásnější? Skrze internet ožívají archetypální situace.

9 min

Nemysli, vnímej

Nemusíme všechno vyřešit. Cesta se před námi rozvine sama, budeme‑li pozorní.

14 min

15. 2. 2012

Načítá se...
Načítá se...
Načítá se...

Nejlépe hodnocené články

Nastavení soukromí

Můžeme povolit některé další služby pro analýzu návštěvnosti? Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat.

Více informací.