Foto: Thinkstock.com

Zákazník vrací úder

Prodejci se učí, jak vás oblafnout. Vy se můžete naučit, jak jim odolat.

Nela G. Wurmová

Nela G. Wurmová
Psycholožka

15. 2. 2012

Obchodníci mají své metody. Donutí nás koupit i to, co vlastně nechceme, za zbytečně vysokou cenu. A co hůř - my si nakonec myslíme, jaký to byl výhodný nákup.

Nikomu se nechce kupovat věci, které vlastně nepotřebuje. Nikomu se nechce utrácet zbytečně mnoho peněz. A nikdo nemá rád, když se nechá reklamním trikem přimět ke koupi nějaké předražené zbytečnosti, která pár let jen zabírá místo v bytě, než ji konečně někdo vyhodí. A přesto často podléháme a z obchodu vyjíždíme s plným vozíkem, přestože jsme vyrazili jen pro máslo a rohlíky. Čím to je?

Odemknout celý web

od 104 Kč měsíčně

Články k poslechu

Mýtus znovuzrození

Ztráty otevírají prostor novému růstu. Zkusme se této zkušenosti otevřít.

8 min

Povinná pohoda

Ze samé snahy udělat sobě i druhým „hezké svátky“ můžeme skončit v křeči.

9 min

Freudovy Vánoce

Svátky oslovují naše nevědomí. Co by pod povrchem viděla psychoanalýza?

11 min

Pohlazení po duši

Jedna malá laskavost může změnit celý náš den. Včetně laskavosti k sobě.

14 min

Neztratit se ve vztahu

Na partnera se přirozeně napojujeme. Můžeme zažívat blízkost a zůstat sami sebou?

8 min

15. 2. 2012

Načítá se...
Načítá se...
Načítá se...

Nejlépe hodnocené články

Nastavení soukromí

Můžeme povolit některé další služby pro analýzu návštěvnosti? Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat.

Více informací.