Foto: Thinkstock.com

Media Workshop: proč a jak psát do médií?

Co se změní ve vašem profesním životě, když se vaše jméno a vaše názory začnou objevovat v médiích?

O úspěchu ve vašem oboru nerozhoduje jen pracovitost, znalosti a inteligence. Úspěšný je ten, kdo věnuje čas efektivním činnostem. Psaní do médií je jednou z nich. Podvečerní workshop vede Jan Majer, šéfredaktor Psychologie.cz.

Pomůže vám pochopit souvislosti, probudit ve vás profesionálního pozorovatele a vypravěče, překonat ostych a přeskočit překážky, se kterými se na začátku potýkala většina odborníků, kteří už svoji parketu v médiích našli.

  • Workshop vysvětluje, jak píšící odborníky vnímají lidé v médiích. Jak s nimi komunikovat, jak vytvořit partnerský vztah s redakcemi.
  • Jak a kam psát, aby to pro vás a čtenáře mělo smysl. A jaký efekt od psaní čekat.
  • Jak často psát a jak v tom udržet disciplínu.
  • Jak na to, aby vám nedošly náměty. Během workshopu si jich rovnou několik připravíte.
  • Jaké jsou nejčastější chyby začínajících autorů a co se naopak osvědčilo zkušeným a úspěšným.
  • A budete mít možnost ptát se na cokoli, co vás kolem psaní a médií zajímá.

Kapacita akce již byla naplněna. Pokud máte o akci zájem, zanechte nám svůj email a my vás budeme informovat o dalších termínech.

Jan Majer

Šéfredaktor Psychologie.cz

Jan Majer

Šéfredaktor Psychologie.cz

Nastavení soukromí

Můžeme povolit některé další služby pro analýzu návštěvnosti? Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat.

Více informací.