Foto: Thinkstock.com

Media Workshop

O čem psát do médií? Jak psát, jak začít? Jaké téma zvolit? Kde berou inspiraci ostatní? Jak komunikovat s lidmi v redakcích, kteří o publikování článků rozhodují? A kteří to vlastně jsou? Jak se známé osobnosti vašeho oboru dostaly do povědomí novinářů a veřejnosti? Workshop vede Jan Majer, šéfredaktor Psychologie.cz.

Co se změní ve vašem profesním životě, když se vaše jméno a vaše názory začnou objevovat v médiích? Místo pozvánky na Media Workshop vám nabízím myšlenky odborníků, s nimiž jsem měl tu čest spolupracovat a kteří už svoji parketu v médiích našli:

Aleš Borecký, psycholog:

"Přítomnost v médiích otevírá prostor, přináší zájem o mé názory a práci, kterou dělám. Je příjemné, když vidím, že můj pohled na věci kolem duše má své spojence nebo inspiruje další lidi. Média ušetří i jakoukoli jinou inzerci: od doby, kdy spolupracuji s redakcí Psychologie.cz, nemusím investovat peníze do reklamy na služby naší poradny. Tato spolupráce mi přináší bonus v tom, že s mými texty a názory je zacházeno citlivě a nestávají se jen materiálem, který redaktoři či další lidé různě ohýbají k jiným účelům, jak lze zažít v jiných médiích. Psychologie.cz má duši." 

Dalibor Špok, psycholog:

"Nejen pro soukromého psychologa je dobrá propagace v médiích velmi důležitá. Samozřejmě, že ani sebelepší obal nedokáže dlouhodobě maskovat, že uvnitř není nic hodnotného. Ale na straně druhé i kvalitní produkt je třeba umět dobře zabalit, dobře navážit, dobře umístit a nabídnout jej ve vhodnou chvíli a vhodnou formou, aby si ho zákazník v nekonečné nabídce mediálního supermarketu povšiml a aby jej zaujal. A v tomto dokáže Honza Majer dobře pomoci: Dokáže stát na zemi a být praktický i kritický. Ví, co čtenáře zajímá a jak ho to zajímá. Umí nechat vyznít individuální svéráz autora. Nepřesvědčuje vás o nejlepší cestě, ale dívá se s vámi, jak jít lépe tou, kterou jste si sami zvolili. A úspěch projektu Psychologie.cz je tou nejlepší referencí. Naše spolupráce mi pomohla k lepší viditelnosti a k novým klientům."

Pavel Kohout, ekonom:

"Známost budí důvěru, důvěra budí poptávku, poptávka přináší úspěch. Být značkou je lepší, než být komoditou, o jejímž úspěchu rozhoduje nízká cena. Většina odborníků má přirozenou tendenci opovrhovat reklamou a šoubyznysem. Dobré zboží se chválí samo, to bezpochyby. Ale někdy je třeba zařídit, aby o něm bylo trochu slyšet. V tomto případě může pomoci odborník na komunikaci."

Mirka Čejková, kouč a trenér efektivní komunikace:

"Psát trochu umím, ale potřebu psát jinam než na své stránky pro okruh svých kamarádů jsem neměla - do té doby, než mi Honza Majer nabídl spolupráci. S patřičným vysvětlením, v čem je to pro mě fajn. Kdo mě zná, tomu bude jasné, jak Honzu respektuju: je jediný, u koho strpím, že mi věty zpřehází, upraví a pomíchá. Prostě on nějak ví, jak to psané zafunguje nejlíp. A vzhledem k tomu, že já radši mluvím, potřebovala bych už jen jednu malou službičku: aby mě častěji donutil něco napsat."

Radkin Honzák, psychiatr:

"Vidět své jméno v médiích příjemně pošimrá každé ego (pokud to není s dodatkem: zaplatil/a včera pořádkovou pokutu, protože...). Vidět své jméno v odborném médiu je již vizitkou určité kvality. Nemusí to být hned Science nebo Clinical Psychology. Stránky Psychologie.cz navštěvuje také pár lidí, kteří vládnou odborným okem a eventuální šmejd nemilosrdně strhají. Publikovat zde si považuji za čest, navíc spojenou s výhodou bezprostřední čtenářské odezvy. Přál bych redakci, aby autoři, kteří si zde brousí styl, nezapomněli na tuto vlídnou kolébku, až budou jednou publikovat ve výše zmíněných prestižních journalech."

Michal Mynář, psychoterapeut:

"Lidé nejdou za tím, co nabízíte, jdou za tím, v co věříte, říká kulturní antropolog Simon Sinek, a já se už mnohokrát ve svém životě přesvědčil, že je to pravda. Za zásadní zlom na své profesní cestě považuji okamžik, kdy jsem se začal o své myšlenky postřehy dělit se čtenáři Psychologie.cz, ale i jiných tištěných a elektronických médií. Lidé jsou zahlceni produkty, službami, ale stále je ještě oslovují myšlenky, ideje, hodnoty a psaní je jeden z mocných nástrojů, jak je sdílet."

  • Kdo: Jan Majer, šéfredaktor Psychologie.cz
  • Kdy: 8. února 2014 od 10 do 16 hodin (12 - 13 přestávka na oběd)
  • Kde: Creative Gate, Jindřišská 5, Praha 1
  • Cena: 1100,- Kč
  • Co s sebou: papír a něco na psaní

Kapacita akce již byla naplněna. Pokud máte o akci zájem, zanechte nám svůj email a my vás budeme informovat o dalších termínech.

Jan Majer

Šéfredaktor Psychologie.cz

Jan Majer

Šéfredaktor Psychologie.cz

Nastavení soukromí

Můžeme povolit některé další služby pro analýzu návštěvnosti? Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat.

Více informací.