Foto: Thinkstock.com

Marketingové podpásovky

Naučte se tři nové chvaty pro každodenní souboj s obchodními řetězci.

Nela Wurmová

Nela Wurmová

13. 3. 2012

Většina lidí si myslí, že na ně reklamní triky a přesvědčovací metody prodejců neplatí. Že oni se manipulovat nenechají. Bohužel prodejcům často stačí pár jednoduchých metod, kterými nás mohou přimět, abychom sebou manipulovali sami.

Pokračování článku je pouze pro předplatitele.
Pokud chcete pokračovat v jeho čtení, pořiďte si roční předplatné s přístupem do archivu za 1600,- Kč na rok.

Koupit předplatné

Máte koupené předplatné? Přihlašte se.
Jan Majer
Jan Majer
vydavatel, šéfredaktor
Jan Smetánka
Jan Smetánka
vydavatel, manažer
„Staňte se součástí Psychologie.cz a využívejte celý web. Je v něm víc, než si myslíte. Stejně jako ve vás.“

Řekli o nás

Radkin Honzák

Radkin Honzák

Psychiatr

Projekt psychologie.cz se mi líbil od samého začátku, proto jsem do něj s radostí šel. Myslím, že je užitečné znát pár odborných názorů, třebaže se podle nich nemusím řídit. Také se mi líbí, že když občas vystoupím nekompromisně, hned se najde mezi čtenářkami několik soucitných duší, které jdou potěšit potrefené. Takže je to díky diskusím vyvážené.

Kamila Thiele

Kamila Thiele

Psycholog, psychoterapeut

Myslím si, že na Psychologii.cz dostane čtenář daleko víc, než pro co si tam původně šel. Jedinečná je i v kultivovanosti diskuzí.

Michal Petr

Michal Petr

Psycholog a psychoterapeut

Psychologie.cz otevírá prostor pro lepší pochopení vnitřního světa i našich vztahů. Podobá se švédskému stolu: i zde si každý vybere, na co má právě chuť. Nabízí pestrost, šíři možností i hloubku. Cesta je pak už vaše.

Koupit předplatné

Pokud si nejste jisti, můžete se podívat na seznam videí a článků, které předplatné nabízí.