Foto: Thinkstock.com

Marketingové podpásovky

Naučte se tři nové chvaty pro každodenní souboj s obchodními řetězci.

Nela G. Wurmová

Nela G. Wurmová
Psycholožka

13. 3. 2012

Většina lidí si myslí, že na ně reklamní triky a přesvědčovací metody prodejců neplatí. Že oni se manipulovat nenechají. Bohužel prodejcům často stačí pár jednoduchých metod, kterými nás mohou přimět, abychom sebou manipulovali sami.

V dnešní době není problém něco vyrobit, ale spíš to pak prodat. Většina z nás má doma tisíc věcí, bez kterých by se vlastně docela dobře obešla a které nakonec stejně skončí někde u popelnice. Celé to pak odnese životní prostředí. Jak to udělat, aby člověk dokázal koupit skutečně jen to, co chce a potřebuje?

Tento článek si mohou přečíst jen naši předplatitelé.

Chcete-li pokračovat ve čtení a otevřít si přístup k veškerému obsahu Psychologie.cz, pořiďte si předplatné.

Chci předplatné
Už máte předplatné? Přihlaste se.

Články k poslechu

Okovy duše

Je to už dávno, tak proč to pořád bolí? Jak pustit starou zátěž, kterou za …

9 min

Jak si lžeme

Lži prozrazují náš strach. Když ho poznáme, přestane nás řídit.

14 min

Strach z nepřijetí

Sociální fobie je naučená. Psychologie zná osvědčené způsoby, jak se z ní vymanit.

15 min

Lehkost bytí

Když nám chybí energie a chuť do života, ve skutečnosti postrádáme něco hlubšího.

10 min

Přátelská mysl

Naše mysl není autorita, kterou musíme slepě poslouchat.

9 min

13. 3. 2012

Nastavení soukromí

Můžeme povolit některé další služby pro analýzu návštěvnosti? Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat.

Více informací.