Foto: Thinkstock.com

Marketingové podpásovky

Naučte se tři nové chvaty pro každodenní souboj s obchodními řetězci.

Nela Wurmová

Nela Wurmová

13. 3. 2012

Většina lidí si myslí, že na ně reklamní triky a přesvědčovací metody prodejců neplatí. Že oni se manipulovat nenechají. Bohužel prodejcům často stačí pár jednoduchých metod, kterými nás mohou přimět, abychom sebou manipulovali sami.

Pokračování článku je pouze pro předplatitele.
Pokud chcete pokračovat v jeho čtení, pořiďte si roční předplatné s přístupem do archivu za 1600 Kč

Koupit předplatné

Máte koupené předplatné? Přihlašte se.
Jan Majer
Jan Majer
vydavatel, šéfredaktor
Jan Smetánka
Jan Smetánka
vydavatel, manažer
„Staňte se součástí Psychologie.cz a využívejte celý web. Je v něm víc, než si myslíte. Stejně jako ve vás.“

Řekli o nás

Aleš Borecký

Aleš Borecký

Psycholog, psychoterapeut

Péče o duši potřebuje komunikační prostor, přísun inspirace, různé pohledy, zajímavé myšlenky a silné příběhy. Smícháme-li tyto ingredience dohromady, můžeme ochutnat jedinečný koktejl plný chuti a výživy. Tomuto koktejlu se říká také Psychologie.cz.

Radkin Honzák

Radkin Honzák

Psychiatr

Projekt psychologie.cz se mi líbil od samého začátku, proto jsem do něj s radostí šel. Myslím, že je užitečné znát pár odborných názorů, třebaže se podle nich nemusím řídit. Také se mi líbí, že když občas vystoupím nekompromisně, hned se najde mezi čtenářkami několik soucitných duší, které jdou potěšit potrefené. Takže je to díky diskusím vyvážené.

Pavla Koucká

Pavla Koucká

Psycholožka

Psychologie.cz zpřístupňuje psychologii široké veřejnosti a zároveň pomáhá dialogu mezi odborníky. Je srozumitelná, sympaticky odvážná i docela obyčejně lidská.

Koupit předplatné

Pokud si nejste jisti, můžete se podívat na seznam videí a článků, které předplatné nabízí.