Foto: Thinkstock.com

Marketingové podpásovky

Naučte se tři nové chvaty pro každodenní souboj s obchodními řetězci.

Nela G. Wurmová

Nela G. Wurmová
Psycholožka

13. 3. 2012

Většina lidí si myslí, že na ně reklamní triky a přesvědčovací metody prodejců neplatí. Že oni se manipulovat nenechají. Bohužel prodejcům často stačí pár jednoduchých metod, kterými nás mohou přimět, abychom sebou manipulovali sami.

V dnešní době není problém něco vyrobit, ale spíš to pak prodat. Většina z nás má doma tisíc věcí, bez kterých by se vlastně docela dobře obešla a které nakonec stejně skončí někde u popelnice. Celé to pak odnese životní prostředí. Jak to udělat, aby člověk dokázal koupit skutečně jen to, co chce a potřebuje?

Tento článek si mohou přečíst jen naši předplatitelé.

Chcete-li pokračovat ve čtení a otevřít si přístup k veškerému obsahu Psychologie.cz, pořiďte si předplatné.

Chci předplatné
Už máte předplatné? Přihlaste se.

Články k poslechu

Živoucí tělo

Je naší spojkou se světem, přesto ho málokdy doopravdy vnímáme. Jak to napravit?

10 min

Citově mimo

Druhý vás poslouchá, ale jako by neslyšel. Proč se někdy nedokážeme na blízké naladit?

8 min

Ve špatném vztahu

Co nás tam drží? Nevědomky si přehráváme staré vzorce a zranění. Kudy ven?

12 min

Hranice v rodině

Babičky chtějí vídat vnučku častěji, mně jejich přítomnost nedělá dobře.

11 min

Lidoop v zrcadle

Martin Burget přináší zajímavosti z oboru psychologie.

11 min

13. 3. 2012

Nastavení soukromí

Můžeme povolit některé další služby pro analýzu návštěvnosti? Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat.

Více informací.