Foto: Thinkstock.com

Marketingové podpásovky

Naučte se tři nové chvaty pro každodenní souboj s obchodními řetězci.

Nela G. Wurmová

Nela G. Wurmová
Psycholožka

13. 3. 2012

Většina lidí si myslí, že na ně reklamní triky a přesvědčovací metody prodejců neplatí. Že oni se manipulovat nenechají. Bohužel prodejcům často stačí pár jednoduchých metod, kterými nás mohou přimět, abychom sebou manipulovali sami.

V dnešní době není problém něco vyrobit, ale spíš to pak prodat. Většina z nás má doma tisíc věcí, bez kterých by se vlastně docela dobře obešla a které nakonec stejně skončí někde u popelnice. Celé to pak odnese životní prostředí. Jak to udělat, aby člověk dokázal koupit skutečně jen to, co chce a potřebuje?

Tento článek si mohou přečíst jen naši předplatitelé.

Chcete-li pokračovat ve čtení a otevřít si přístup k veškerému obsahu Psychologie.cz, pořiďte si předplatné.

Chci předplatné
Už máte předplatné? Přihlaste se.

Články k poslechu

Jak čelit drzosti

Vlezlé otázky člověka snadno zaskočí. Naučte se je brát jako konverzační trenažér.

12 min

Kdy nenaslouchat

Kolik pozornosti druhému dát? Hodné holky a hodní kluci jsou někdy vstřícní až příliš.

10 min

Srdce ví

Marně hledáte lásku, blízkost, souznění? Cesta k lidem vede skrze naše nitro.

14 min

Úzkost z lidí

S emocemi se můžeme naučit zacházet. Co zvládneme sami a jak pomáhá psychoterapie?

13 min

Terapie akcí

Chci pohnout se svým životem, nebo se před ním v neustálém rozebírání skrývat?

14 min

13. 3. 2012

Nastavení soukromí

Můžeme povolit některé další služby pro analýzu návštěvnosti? Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat.

Více informací.