Foto: Thinkstock.com

Marketingové podpásovky

Naučte se tři nové chvaty pro každodenní souboj s obchodními řetězci.

Nela G. Wurmová

Nela G. Wurmová
Psycholožka

13. 3. 2012

Většina lidí si myslí, že na ně reklamní triky a přesvědčovací metody prodejců neplatí. Že oni se manipulovat nenechají. Bohužel prodejcům často stačí pár jednoduchých metod, kterými nás mohou přimět, abychom sebou manipulovali sami.

V dnešní době není problém něco vyrobit, ale spíš to pak prodat. Většina z nás má doma tisíc věcí, bez kterých by se vlastně docela dobře obešla a které nakonec stejně skončí někde u popelnice. Celé to pak odnese životní prostředí. Jak to udělat, aby člověk dokázal koupit skutečně jen to, co chce a potřebuje?

Články k poslechu

Nedokonalá

Možná si to potřebujete přečíst ještě jednou: je v pořádku nebýt ve všem na jedničku.

10 min

To není spravedlivé!

Malé děti se musí podělit o dort, velké třeba o rodinný majetek. Co to dělá …

18 min

Jak se (ne)vidíme

Partneři se ve vztahu navzájem hluboce ovlivňují. I když si toho nejsou vědomi.

12 min

Přátelství mimo věk

Proč vyhledávat a jak budovat přátelské vztahy napříč generacemi?

11 min

AI Buddha

Umělá inteligence nemá ego. Co když se neprobudí k nadvládě, ale k soucitu?

9 min

13. 3. 2012

Načítá se...
Načítá se...
Načítá se...

Nejlépe hodnocené články

Nastavení soukromí

Můžeme povolit některé další služby pro analýzu návštěvnosti? Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat.

Více informací.