 
    
                                        
                                    
                                    
                                        6. 9. 2019
                                    
                                 
                            
                         
                    
                    
                 
                
                    
                        
                    
                    
    
        Jak se správně říká, trvá jen několik málo vteřin, aby si na vás ostatní udělali názor. To, jak vás při prvním setkání vidí, se stává jejich vlastní osobní verzí pravdy a bývá těžké ji následně změnit. První dojmy mají významný vliv na budoucnost vzájemného vztahu. Na jeho samém začátku se osoba, s kterou se seznamujete, snaží zodpovědět dvě otázky: „Jsou vaše úmysly dobré?“ a „Jste pro mě dostatečně zajímaví?“ Když tímto testem projdete, začíná se tvořit důvěra a určitý zájem vás poznat blíž.
    
    
        
            
                Chip Kidd je newyorským grafickým designérem obalů na knihy a svoji kariéru staví především na prvním dojmu. Abychom si knihu chtěli přečíst (koupit), musí nás přirozeně zaujmout. Svůj kreativní přístup staví na vyváženosti dvou atributů: mystičnost a jasnost. Mystičnost je důležitá proto, aby lidé byli zvědaví, co najdou uvnitř, a jasnost (opravdovost, ryzost a upřímnost), aby jim to dávalo smysl – tedy název knihy a grafika musí spolupracovat tak, aby byl finální dojem pozitivní a vytvořil v lidech motivaci a následnou akci. Stejné přirovnání můžeme vidět v symbolice jin a jang: dvě navzájem opačné a doplňující se síly tvoří neoddělitelný celek.
             
        
    
    
        
            
                
                
                    
                        
                        
                        
                             
                            Odemknout celý web
                            
                            od 104 Kč měsíčně
                        
                        
                            
                                 
                                Přihlásit se
                                už mám předplatné
                            
                        
                        
                            
                                 
                                Odebírat newsletter
                                zdarma hlavní myšlenky z nových článků
                             
                            
                                
                            
                         
                        
                             
                            Odesláno, díky!
                            newsletter posíláme jednou týdně