Poradna
odemčené
Dívá se po jiných
Jakmile můj partner zaregistruje pohlednou bytost, otáčí se mu hlava. Dělá to podvědomě?
Radkin Honzák
Poradnu zveřejňujeme bez audio verze.
13. 9. 2016
Dobrý deň, mám problém, ktorý by som zaradila do kategórie „žiarlivosť“. Môj priateľ sa veľmi často, prakticky stále, pozerá po ostatných ženách. Samozrejme, pozretie sa je normálna vec, pokiaľ neprekračuje isté medze. Netvrdím, že má výraz slintajúceho chlapa, avšak pohľady sú dlhé, akoby sústredené, hlava sa vytáča ihneď, ako zaregistruje pohľadnú bytosť. Ležíme napríklad na tráve a stojí mu to za námahu nadvihnúť hlavu. Bohužiaľ, dokáže aj maskovať situáciu, keď sa bavíme povedzme o kvietkoch, okolo ktorých sme práve prešli, poskytne mu to dôvod na 180 stupňové otočenie sa za slečnou.
Nech si 100× poviem, že to nebudem riešiť, realita je taká, že pri druhom treťom raze to nezvládam. Cítim, ako mi to ubližuje, ponižuje. Táto téma je samozrejme veľmi frekventovaná, a teda banálna, no pre človeka, ktorého sa bezprostredne dotýka, je veľmi osobná. Viem,že názory sa rôznia, jednak v závislosti od pohlavia, ale jednak aj v závislosti od osobnosti. Ženy, ktoré obzeraniu si opačného pohlavia holdujú tiež, sú často v tejto veci tolerantné.
K priateľovi by som doplnila, že sa jedná o citlivý typ muža, jeho prístup k tomuto problému je pozitívny, vyjadril sa (opakovane), že to pre neho vôbec nie je dôležité a že to môže prestať robiť… avšak realita je, že sa to deje naďalej, akoby to bolo mimo jeho kontrolu. Veľmi tomu nerozumiem, keď tvrdí, že si to neuvedomuje, pretože otočiť sa 180 st., či nadvihovať hlavu, nie je podľa mňa možné robiť podvedome. Je v praxi šanca na úspešný vzťah?
azuresoul, 43 let

Názor odborníka
Milá a vážená azurová duše!
Jedna lidová moudrost praví, že když se lidé shodnou pro společný život, vycházejí z naprosto mylných předpokladů. Žena doufá, že muž se změní, ale on to neudělá, zatímco muž doufá, že žena se nezmění, ale ona to udělá.
Ujišťuji Vás, že otáčet se za holkama je přírodou daná mužská biologická přirozenost, kterou má každý z nás. Dokonce se nám na první letmý pohled zdají ty holky hezčí, než pak jsou při zevrubnějším zkoumání.
Muž na lovu
To vysvětlují vědci takto: pro všestranně výhodné „umístění mých genů“, tedy výsledně kvalitní potomstvo, stojí za to spíše vynaložit zbytečné úsilí a snahu ulovit správnou partnerku, a po zjištění skutečné kvality na tuto možnost rezignovat, než ji minout a nechat si utéct výhodnou potenciální matku svých budoucích dětí.
Nejpřitažlivější jsou pro nás ženy v období ovulace, protože tehdy také pro ně dělá matka příroda všechno možné, aby prosadily svoje geny a vy zase podprahově rozeznáváte nebezpečnou konkurenci.
Tak to prosím my děláme i ve chvílích, kdy na potomstvo vůbec nepomýšlíme a naopak z dětí máme hrůzu. Vybíráme si podle kriterií 90:60:90, což jsme neokoukali na různých přehlídkách různých Miss; ty Miss, či spíše porotci to naopak odkoukali od nás.
Využívejte celý web.
Předplatné
Pro muže však poskytují tyto parametry informaci o správném rozložení tuku v těle a tedy o zajištění kvalitního kojení „našeho“ (jsme sobci) potomka. Že je také váš, vám sdělíme po porodu, kdy na vás necháme veškerou starost.
Předpokládám, že Váš partner je podobné věkové kategorie, jako jste Vy, a tak Vám mohu s 95% jistotou sdělit, že pokud si otáčení za jinými do dnešních dnů neodvykl, nebo je alespoň nekultivoval do nějaké společensky přijatelné podoby, zůstane mu to patrně do smrti. Na Vás je, zda to skousnete, nebo ho už teď pošlete k vodě.