Foto: Thinkstock.com

Stroj na regresi

Mechanismy zvládání frustrace jsou nejlépe patrné pod zátěží. Třeba v hustém provozu.

Kamila Thiele

Kamila Thiele
Psycholožka

31. 3. 2014

Rozhodla jsem se prozkoumat své chování za volantem. Nevím, jestli se mi to dokonale povede, neboť vlastní analýza vede často do slepé uličky. Nicméně Freudovi se to prý podařilo (po něm už asi nikomu). Chci se zamyslet nad tím, proč mám při řízení auta tendence používat nevhodné výrazy. Proč jsem najednou méně tolerantní, než bych chtěla, a mé slušné mravy berou v silničním provozu za své.

V běžném životě jsem myslím slušná a klidná. Z mé proměny za volantem mají radost jen moje děti. Jsou z toho vždycky tak nějak překvapené. Baví se tím. Autem ale jezdím ráda, už dvacet let. Tenkrát jsem v řízení vozu pocítila velkou nezávislost. Možná o tu tady hned z kraje půjde.

Články k poslechu

Nejistí muži

Jak spolu souvisí misionáři, neřídící pasažéři a Jordan Peterson?

15 min

Léčba narcistických zranění

Kousek narcise má v sobě hodně lidí. A někteří i vůli dojít k větší zralosti.

12 min

Kde žije trauma

Proč si traumatické zážitky nepamatujeme, ale naše tělo ano?

14 min

Jemná vzpoura

Jak z péče o sebe nedělat další bič? Naučte se nepodléhat vnitřnímu tlaku.

6 min

Jak proměnit hádky v rozhovory

Tři jednoduché principy zlepší vaši komunikaci – doma i v práci.

11 min

31. 3. 2014

Načítá se...
Načítá se...
Načítá se...

Nejlépe hodnocené články

Nastavení soukromí

Můžeme povolit některé další služby pro analýzu návštěvnosti? Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat.

Více informací.