Foto: Thinkstock.com

Stroj na regresi

Mechanismy zvládání frustrace jsou nejlépe patrné pod zátěží. Třeba v hustém provozu.

Kamila Thiele

Kamila Thiele
Psycholožka

31. 3. 2014

Rozhodla jsem se prozkoumat své chování za volantem. Nevím, jestli se mi to dokonale povede, neboť vlastní analýza vede často do slepé uličky. Nicméně Freudovi se to prý podařilo (po něm už asi nikomu). Chci se zamyslet nad tím, proč mám při řízení auta tendence používat nevhodné výrazy. Proč jsem najednou méně tolerantní, než bych chtěla, a mé slušné mravy berou v silničním provozu za své.

V běžném životě jsem myslím slušná a klidná. Z mé proměny za volantem mají radost jen moje děti. Jsou z toho vždycky tak nějak překvapené. Baví se tím. Autem ale jezdím ráda, už dvacet let. Tenkrát jsem v řízení vozu pocítila velkou nezávislost. Možná o tu tady hned z kraje půjde.

Odemknout celý web

od 104 Kč měsíčně

Články k poslechu

Třetí možnost

Změna se děje, když dokážeme otevírat nové možnosti. Jak tento proces podpořit?

12 min

Ztracené děti

Po rozvodu se dětem rozpadá zázemí. Zvlášť když vázne domluva mezi rodiči.

9 min

Tichý konec

Někdy vztah zvláštně vyšumí. Druhý se vytratí – bez hádek, bez vysvětlení.

11 min

Přeučený introvert

Potřebuje umět dvě věci: vylézt z ulity a zase se do ní vrátit.

9 min

Konec vztahu jinak

Po rozchodu bychom se prý měli citově odpojit. Čím nám tento mýtus škodí?

14 min

31. 3. 2014

Načítá se...
Načítá se...
Načítá se...

Nejlépe hodnocené články

Nastavení soukromí

Můžeme povolit některé další služby pro analýzu návštěvnosti? Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat.

Více informací.