Foto: Thinkstock.com

Stroj na regresi

Mechanismy zvládání frustrace jsou nejlépe patrné pod zátěží. Třeba v hustém provozu.

Kamila Thiele

Kamila Thiele
Psycholožka

31. 3. 2014

Rozhodla jsem se prozkoumat své chování za volantem. Nevím, jestli se mi to dokonale povede, neboť vlastní analýza vede často do slepé uličky. Nicméně Freudovi se to prý podařilo (po něm už asi nikomu). Chci se zamyslet nad tím, proč mám při řízení auta tendence používat nevhodné výrazy. Proč jsem najednou méně tolerantní, než bych chtěla, a mé slušné mravy berou v silničním provozu za své.

V běžném životě jsem myslím slušná a klidná. Z mé proměny za volantem mají radost jen moje děti. Jsou z toho vždycky tak nějak překvapené. Baví se tím. Autem ale jezdím ráda, už dvacet let. Tenkrát jsem v řízení vozu pocítila velkou nezávislost. Možná o tu tady hned z kraje půjde.

Odemknout celý web

od 104 Kč měsíčně

Články k poslechu

Toxická pouta

Proč zůstáváme ve vztazích, které nám škodí? Není za tím neschopnost ani slabá vůle.

13 min

Sám sobě sabotérem

Někdy si největší klacky pod nohy házíme my sami. Proč to děláme?

11 min

Denní snění

Mysl se někdy zatoulá. Je opravdu takový problém, když nejsme produktivní?

7 min

Síla vcítění

Empatie může být lékem pro obě strany, když ji užíváme moudře.

14 min

Jak zvířata léčí

Kontakt s domácími mazlíčky má přímý dopad na náš nervový systém.

7 min

31. 3. 2014

Načítá se...
Načítá se...
Načítá se...

Nejlépe hodnocené články

Nastavení soukromí

Můžeme povolit některé další služby pro analýzu návštěvnosti? Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat.

Více informací.