Foto: Thinkstock.com

Zákazník vrací úder

Prodejci se učí, jak vás oblafnout. Vy se můžete naučit, jak jim odolat.

Nela G. Wurmová

Nela G. Wurmová
Psycholožka

15. 2. 2012

Obchodníci mají své metody. Donutí nás koupit i to, co vlastně nechceme, za zbytečně vysokou cenu. A co hůř - my si nakonec myslíme, jaký to byl výhodný nákup.

Nikomu se nechce kupovat věci, které vlastně nepotřebuje. Nikomu se nechce utrácet zbytečně mnoho peněz. A nikdo nemá rád, když se nechá reklamním trikem přimět ke koupi nějaké předražené zbytečnosti, která pár let jen zabírá místo v bytě, než ji konečně někdo vyhodí. A přesto často podléháme a z obchodu vyjíždíme s plným vozíkem, přestože jsme vyrazili jen pro máslo a rohlíky. Čím to je?

Články k poslechu

V bezpečí života

Nehledejte chvilkovou úlevu od tíživých myšlenek. Jděte na ně jinak.

13 min

Když mozek funguje jinak

Deset ze sta žen se potýká s projevy ADHD. A většina z nich o tom …

11 min

Dítě mimo příručky

Rodičovské zkušenosti se někdy nacházejí v úplně jiných vesmírech.

13 min

Čím si plníme hlavu

Co je tady špatně? Přesně na to se mozek ptá pořád.

10 min

Na jedné lodi

Do vztahu přináší každý svou osobní nedozrálost. Jak se podpořit v růstu?

7 min

15. 2. 2012

Načítá se...
Načítá se...
Načítá se...

Nejlépe hodnocené články

Nastavení soukromí

Můžeme povolit některé další služby pro analýzu návštěvnosti? Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat.

Více informací.